preskoči na sadržaj

Osnovna škola Split 3

Login
1.d

2.a/b produženi boravak

Otkrivamo svijet likovnih umjetnika (slikamo kao Joan Miro´ - crta, boja, lik)

 

Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.

Sigurni internet

 

CI Splitsko-dalmatinske županije

Popis udžbenika
Projekti

Školski list

 

broj 14broj 13broj 12broj 11broj 10

Zaštita djece na internetu

BROŠURA

Djeca i mediji

Dobro je znati

Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“

Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona

 

DAN ŠKOLE

Fotogalerija
Razno
 

Prijavi sadržaj na internetu za koji sumnjaš da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

ZA RODITELJE

FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2014.

Ukupno: 863499
Ovaj tjedan: 1003
Danas: 19

Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.

Kalendar nastave

Kalendar šk. godine 2023./ 2024.

 
RSS Reader
Raspored zvona

JUTRO
1. 8.00 - 8.45 
2. 8.50 - 9.35 
3. 9.40 – 10.25 
ODMOR 10.25 - 10.40
4. 10.45 - 11.30
5. 11.35 - 12.20 
6. 12.25 - 13.10 
 
POSLIJE PODNE
1. 14.00 – 14.45
2. 14.50 – 15.35 
3. 15.40 – 16.25
ODMOR 16.25 - 16.45
4. 16.45 – 17.30
5. 17.35 – 18.20
6. 18.25 – 19.10
 
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
POSJET UČENIKA OSMIH RAZREDA VUKOVARU
Autor: Mila Ozretić, 1. 5. 2024.

Učenici osmih razreda su, u pratnji svojih razrednica Barbare Donkov Zorčić, Manuele Mirt, Tee Surina Granić i Nede Lelas te učiteljice povijesti Martine Koceić Bilan, učitelja TZK-a Igora Šimunovića i  ravnatelja Jure Kunca, posjetili Vukovar u okviru projekta „Posjet učenika osmih razreda Vukovaru“ u razdoblju od 14. do 16. travnja 2024. 
Riječ je o projektu koji obuhvaća učenje o vrijednostima Domovinskoga rata i značaja Bitke za Vukovar u obrani suvereniteta i teritorijalne cjelovitosti suvremene Republike Hrvatske. 
Cilj je projekta čuvanje sjećanja na Domovinski rat i Bitku za Vukovar kako bi učenici bolje razumjeli važnost povijesnih događaja u Vukovaru. 
Na putu prema Vukovaru učenici su posjetili Knin te razgledali središnji trg i Kninsku tvrđavu na kojoj su slušali predavanje o značaju Knina u Domovinskome ratu. 

 


 
Na Trgu Ante Starčevića, ispred spomenika hrvatske pobjede „Oluja 95.“
 
 
 
U Kninskome muzeju, na Kninskoj tvrđavi
 
Prvog dana posjeta Vukovaru učenici su poslušali predavanja Domovinski rat i Bitka za Vukovar, te obišli izložbeni prostor Memorijalnog centra Domovinskoga rata. Potom su posjetili memorijalna mjesta u Vukovaru: Spomen dom hrvatskih branitelja na Trpinjskoj cesti, Mjesto sjećanja – „Vukovarska bolnica 1991.“, Velepromet i Borovo Commerc, Kukuruzni put – Put spasa, Memorijalno groblje žrtava iz Domovinskoga rata, Spomen dom Ovčara, masovnu grobnicu na Ovčari, crkvu sv. Filipa i Jakova i Vodotoranj. 
 
 
U Memorijalnome centru Domovinskoga rata
 
 
Mjesto sjećanja – „Vukovarska bolnica 1991.“
 
Na Memorijalnome groblju žrtava iz Domovinskoga rata
 
 
Masovna grobnica Ovčara
 
Drugog dana posjeta učenici su posjetili Gradski muzej Vukovar, Muzej vučedolske kulture te sudjelovali u Školi mira, čiji je cilj da učenici iz Vukovara ponesu poruke mira, nenasilja i tolerancije na kojima se može graditi budućnost. 
Sudjelujući u kvizu znanja, naši su učenici Toma i Marko, praćeni strastvenim navijanjem,  točno odgovorili na sva postavljena pitanja te osvojili prvo mjesto u kvizu znanja u okviru projekta „Posjet učenika osmih razreda Vukovaru“ na što smo jako ponosni. 
 
 
 
Na Vodotornju
 
 
 
 
U Muzeju vučedolske kulture
 
 
Toma i Marko, Zahvala za osvojeno 1. mjesto u kvizu znanja
 

Mi ćemo, Siniša, čuvati tvoj grad u svojim mislima!

- dojmovi i poruke učenika na izvanučioničku nastavu u Vukovaru:
 
 „Izvanučionička nastava bila je jako poučna i korisna. Kroz potresne priče i prizore saznali smo puno o ratu, ljudskim stradanjima i žrtvama, o strahotama koje su prošli naši branitelji kako bi obranili Vukovar. Koliko smo naučili, toliko smo se i zbližili i zabavili. Vratili smo se svojim domovima puni dojmova.“
„Dosta toga sam naučio o gradu koji je najviše propatio u Domovinskom ratu.“
„Jako sam ponosan na hrvatske branitelje!“
„Osobito su me dirnule priče ljudi koji su sudjelovali u ratu obilazak Mjesta sjećanja – „Vukovarska bolnica 1991.“ 
                                                                            (učenici 8.c razr.)
 
„Put u Vukovar pamtit ću po zanimljivim predavanjima, Vodotornju s kojega puca predivan pogled na Vukovar i okolicu, Memorijalnom groblju, Ovčari i bolnici. Imena ljudi koji su izgubili svoje živote u borbi za slobodu, ostat će dio mog života. Predavanje u sklopu  Škole mira bilo je vrlo poučno, ono govori o toleranciji, praštanju, ali i važnosti čuvanja uspomene na Vukovar. Ne smijemo dopustiti da opet dođe do rata!“             
                                                                                                                                   (M. K., 8.a)
„U Vukovaru mi je bilo jako zanimljivo. Na svakoj lokaciji mi je bilo zanimljivo slušati o ratu i što su sve ljudi tamo proživljavali. Iako je jako tužna priča, mislim da je to priča koju bi svatko trebao znati. Gledajući sve filmove i zvukove iz rata, imala sam osjećaj kao da ja to doživljavam, ne bih mogla to sve ponovno gledati i slušati.“
                                                                                                                                     (F. K.,  8.a)
„Izvanučionička nastava u Vukovar  bila je odlična. Put je bio dug, ali je vrijedilo. Voditelji su bili odlični. Pamtit ću Vukovar po bolnici u kojoj smo bili, Ovčari i koliko je imena nestalih ljudi.“                                                                                                                       
(I. R., 8.a)
„Vukovar je zanimljiv grad koji sa sobom nosi tešku povijest. Mislim da je cilj ovog putovanja jako koristan. Učimo o svojoj povijesti i hrabrosti vojnika koji su se borili za neovisnost Hrvatske. Pohvalila bih poruku koju su nam poslali u Školi mira. Svaki vojnik se tretira isto bez obzira za koju se stranu borio. Zbog ovog putovanja zahvalna sam na miru u kojem živim.“      
 (B. D.,  8.a)
„Vukovar ću najviše pamtiti  po memorijalnom groblju. Tek vidjevši sve one križeve, shvatila sam koliko je  ljudi dalo svoj život za našu slobodu. Hvala im na tome!“  
                                                                                                                                   (M. B., 8. a)
„Put u Vukovar bilo je zanimljivo iskustvo. Najviše mi se svidjela priča iz osobnih perspektiva ljudi, Gradski muzej Vukovar te Vučedol. Vodotoranj je zaista prelijep, a pogled s njega je još ljepši. Zanimljivo mi je bilo učiti o vučedolskoj kulturi i to povezati s naučenim. Poruka koju sam najviše zapamtila je da više ne smije doći do takvih zlodjela te kako treba živjeti u miru bez sukoba jer oni ne donose ništa, osim patnje i bola.“
                                                                                                                                   (M. G., 8.a)
„Put u Vukovar pamtit ću po Vodotornju i Memorijalnom groblju. Vodotoranj je bio prekrasan, a na Memorijalnom groblju vlada nestvaran mir, nadam se da je to mir svih onih kojima je ovdje posljednje počivalište. S Ovčare ću pamtiti sandučić za poruku koju čekaju još mnoge obitelji nestalih. Nadaju se da će u njoj osvanuti poruka gdje su tijela njihovih najdražih. Vukovar, grad heroj, prošao je kroz pakao rata, voljela bih da se poruka da svi živimo u miru čuje po cijelom  svijetu.“
                                                                                                                                    (A. G., 8.a)
„Dok sam slušala voditelje i sva predavanja, rastao je neki ponos u meni. Nadam se da su svi građani RH ponosni na žrtve Domovinskoga rata. Iz ovih povijesnih događaja naučili smo da svi zajedno trebamo graditi mir i razumijevanje. Neka nam prošlost bude pouka za budućnost! Usredotočimo se na izgradnju boljeg i tolerantnijeg društva!“                                     
                                                                                                                                       (K. L., 8.d)
„Posjet Vukovaru ostavio je duboki dojam na mene pruživši mi dublje razumijevanje povijesnih događaja, poštovanje prema žrtvama Domovinskoga rata kao i patnju koju je grad Vukovar prošao na putu do mira.“ 
                                                                                                                                       (A. D., 8.d)
„Put u Vukovar neću nikad zaboraviti. Drago mi je što sam sve naučio o žrtvi Vukovara u Domovinskome ratu.“   
                                                                                                                                      (M. B., 8.d)
„Najpotresnije mi je bilo pri posjetu Spomen domu Ovčara jer sam nakon izlaganja voditelja dobio pravi dojam o stradanjima Vukovaraca i užasa koji su morali pretrpjeti branitelji braneći svoj grad. Traumatičan mi je bio i odlazak u vukovarsku bolnicu u kojoj su nam vjerno ispričali u kojim mukama su se nalazili ranjenici i medicinsko osoblje koje se trudilo pomoći svim ranjenicima, a uvjeti su im bili užasni. Ratne rane vukovarske bolnice vidljive su i danas i nezamislivo je da su u takvim uvjetima uopće mogli raditi. 
Posjet Vukovaru urezao mi se duboko u sjećanje. Iako je bilo traumatično, drago mi je da sam posjetio ovaj grad, čuo priču o strašnim događajima i o hrabrim ljudima koji su branili svoj grad. Drago mi je da sam dio generacije koja ima priliku slušati o ovim strašnim događanjima izravno od ljudi koji su sudjelovali u Domovinskome ratu. Drago mi je da se grad obnavlja i da danas ponosno stoji Vukovar, grad heroj!“ 
                                                                                                                                     (N. D., 8.d)
„Ova izvanučionička nastava me potakla na razmišljanje o svim žrtvama Domovinskoga rata.“ 
                                                                                                                                    (M. T., 8.d)
„Cjelokupni dojam mi je jako tužan, zbog svega što sam u Vukovaru vidjela.“ 
 (L. F., 8.d)
„Uloga Vukovara u Domovinskom ratu je velika. Grad drugačije doživite kad ste u njemu. U Vukovaru mi je bilo lijepo, ali me posjet memorijalnim mjestima potakao na razmišljanje, razmišljao sam  o tome kako je bilo ljudima kada je rat bio u punom jeku. Iz zahvalnosti prema svim hrvatskim braniteljima trebamo čuvati mir i domovinu! Truditi se da se ovakvi zločini nikada ne ponove, da žrtva hrvatskih branitelja ne bude uzaludna.“
                                                                                                                               (M. M., 8.d)
„Dolazak u vojarnu bio je zanimljiv, mogli smo se penjati u tenkove koji su mi se svidjeli najviše od svega. Posjet Ovčari neizmjerno me rastužio. Pretužno je vidjeti slike poginulih branitelja, pogotovo najmlađih. Duboko sam im zahvalan što su dali svoje živote kako bi obranili našu domovinu. Posjetili smo i sva ostala mjesta vezana za stradanja u Domovinskom ratu: Muzej vučedolske kulture, Velepromet, bolnicu i Memorijalno groblje. 
U Vukovaru smo naučili da je rat veliko zlo u kojem stradaju nevini ljudi. Želim da se takvo što više nikada ne ponovi!“
 
(A. S. D., 8.d)
Priredili učenici osmih razreda i učitelji pratitelji




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju