2016-05-02 15:15:50

OBILJEŽAVANJE DANA HRVATSKE KNJIGE

Pametni telefoni u rukama, žamor, napetost u zraku, 40-tak djece, osmaš uz petaša, smjena A uz smjenu B, a svi s istom pažnjom očekuju početak kviza koji će ih još jednom provesti stranicama velike svjetske uspješnice „Prdoprah doktora Proktora“ Jo NesbØa...

Pametni telefoni u rukama, žamor, napetost u zraku, 40-tak djece, osmaš uz petaša, smjena A uz smjenu B, a svi s istom pažnjom očekuju početak kviza koji će ih još jednom provesti stranicama velike svjetske uspješnice „Prdoprah doktora Proktora“ Jo NesbØa....

22.travnja, Dan hrvatske knjige, ove smo godine obilježili kao dan jedne norveške knjige, ali knjiga je knjiga, a odabrali smo baš ovu veselu fantastičnu priču kao poslasticu za čitače, magnet za nove koji će to tek postati.

U projektu „Čitaj mi priču“ sudjelovali su učenici od 5. do 8. razreda. Svakodnevne aktivnosti započele su 15.travnja cjelodnevnim čitanjem moderne knjige. Na satima hrvatskog jezika učenici su toga dana čitali ulomke gore navedene knjige te ispunjavali tablice predviđanja čiji je cilj aktivno slušanje i uključivanje u nastavak projekta.

Prema pročitanim ulomcima djeca su , po osobnoj želji, izrađivala naslovnice knjige i stripove te svoje uratke izložila u atriju škole. Sve su aktivnosti ovogodišnjeg projekta „Čitaj mi priču“ bile osmišljene s ciljem popularizacije čitanja pa je, sukladno tome, i posljednja aktivnost bila pročitati roman u cijelosti te sudjelovati u kvizu.

Učenice 8.D razreda, Paola Lela, Jozica Javorčić i Barbara Bašić, osmislile su pitanja i natjecanje je moglo početi. Učionica pretijesna, ali osmijesi na licima. Pobjedniku Luki Skoki, 5.C, nastavak romana „Čarobna kupka doktora Proktora“, a svima ostalima lijepa uspomena na ovaj drugačiji nastavni dan.

REKLI SU O PROJEKTU…

Naslov knjige me iznenadio jer je neobičan te me time odmah zainteresirao za knjigu. Čitali smo dva poglavlja iz sredine knjige, nisam znala ni što je bilo prije, ni što poslije ta dva poglavlja. Slušajući riječi svojih prijatelja koji su čitali knjigu, shvatila sam da je vrlo neobična i baš zbog toga sam htjela saznati više o radnji knjige te ju i sama jednog dana pročitati. Zahvaljujući ovom kvizu, pronašla sam knjigu koja mi se jako svidjela, a to se ne događa često. Kviz je bio u obliku igrice. Nažalost, nisam bila prva, ali to mi nije bitno. Važno mi je to što sam se zabavila i nešto naučila. Kviz je bio jako dobra ideja i nadam se da bi sljedeće godine mogli organizirati nešto slično.

                                                                                                                                             Martina 6.D

 

Kviz je bio zanimljiv. Volio bih opet sudjelovati na jednom takvom kvizu. Najzanimljivije je bilo što smo mogli odgovarati preko mobitela.

                                                                                                                                             Franko 6.A

 

Knjiga mi je bila zanimljiva zbog toga sam se i prijavio. Sam kviz mi se jako dojmio. Posebno mi se svidjelo što smo mogli odgovarati preko mobitela. Bilo mi je lijepo sudjelovati, nadam se da će biti još ovakvih projekata i kvizova.

                                                                                                                                             Jure 8.B

fotogalerija


Osnovna škola "Split 3" Split