preskoči na sadržaj

Osnovna škola Split 3

Login
Školska marenda
Priloženi dokumenti:
jelovnik 26022024 29032024.pdf

2.a/b produženi boravak

Otkrivamo svijet likovnih umjetnika (slikamo kao Paul Klee, letter art)

Maškare

Pano 1.e

 

 

Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.

Sigurni internet

 

CI Splitsko-dalmatinske županije

Popis udžbenika
Projekti

Školski list

 

broj 14broj 13broj 12broj 11broj 10

Zaštita djece na internetu

BROŠURA

Djeca i mediji

Dobro je znati

Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“

Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona

 

DAN ŠKOLE

Fotogalerija
Razno
 

Prijavi sadržaj na internetu za koji sumnjaš da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

ZA RODITELJE

FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2014.

Ukupno: 854199
Ovaj tjedan: 987
Danas: 38

Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.

Kalendar nastave

Kalendar šk. godine 2023./ 2024.

 
RSS Reader
Raspored zvona

JUTRO
1. 8.00 - 8.45 
2. 8.50 - 9.35 
3. 9.40 – 10.25 
ODMOR 10.25 - 10.40
4. 10.45 - 11.30
5. 11.35 - 12.20 
6. 12.25 - 13.10 
 
POSLIJE PODNE
1. 14.00 – 14.45
2. 14.50 – 15.35 
3. 15.40 – 16.25
ODMOR 16.25 - 16.45
4. 16.45 – 17.30
5. 17.35 – 18.20
6. 18.25 – 19.10
 
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
TERENSKA NASTAVA O POČETCIMA HRVATSKE PISMENOSTI
Autor: DINA UJEVIĆ, 13. 11. 2014.

Učenici 6. a i 6. b razreda posjetili su Muzej hrvatskih arheoloških spomenika na Mejama.


Na satu hrvatskoga jezika slušali su o početcima hrvatske pismenosti. Učenici su prije odlaska u muzej saznali sve o pokrštavanju Hrvata, hrvatskim jezicima i pismima, prvim tiskanim knjigama te najvažnijim jezičnim spomenicima pisanim latinicom i glagoljicom. U Muzeju hrvatskih arheoloških spomenika vidjeli su gotovo sve o čemu su slušali na satu hrvatskoga jezika. Najviše smo se zadržali kod Bašćanske ploče, spomenika rane hrvatske pismenosti.

Nakon razgledavanja u muzeju učenici su dobili zadatke koje su rješavali u paru. Na glagoljici su ispisivali vlastita imena ili odabrane srednjovjekovne pojmove, rješavali su nastavne listiće na kojima su provjerili svoje znanje o početcima hrvatske pismenosti te čitali maštovite sastavke o gradnji crkve sv. Lucije na otoku Krku. Sastavci su bili zanimljivi, učenici su vrlo živo i uvjerljivo prikazali hrvatskoga kralja Zvonimira i srednjovjekovni puk koji se veseli darovanoj ledini i gradnji crkve. Povijesno gradivo  se katkad  može činiti zamorno ili dosadno, ali povijest nisu smo činjenice i godine već i prilika da se nauči nešto o kulturi i pismenosti vlastitoga naroda, a povijest je uvijek zanimljivije učiti na terenu nego iz knjiga.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju