preskoči na sadržaj

Osnovna škola Split 3

Login
Školska marenda
2.a/b produženi boravak

Otkrivamo svijet likovnih umjetnika (slikamo kao Paul Klee, letter art)

Maškare

Pano 1.e

 

 

Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.

Sigurni internet

 

CI Splitsko-dalmatinske županije

Popis udžbenika
Projekti

Školski list

 

broj 14broj 13broj 12broj 11broj 10

Zaštita djece na internetu

BROŠURA

Djeca i mediji

Dobro je znati

Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“

Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona

 

DAN ŠKOLE

Fotogalerija
Razno
 

Prijavi sadržaj na internetu za koji sumnjaš da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

ZA RODITELJE

FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2014.

Ukupno: 857783
Ovaj tjedan: 786
Danas: 91

Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.

Kalendar nastave

Kalendar šk. godine 2023./ 2024.

 
RSS Reader
Raspored zvona

JUTRO
1. 8.00 - 8.45 
2. 8.50 - 9.35 
3. 9.40 – 10.25 
ODMOR 10.25 - 10.40
4. 10.45 - 11.30
5. 11.35 - 12.20 
6. 12.25 - 13.10 
 
POSLIJE PODNE
1. 14.00 – 14.45
2. 14.50 – 15.35 
3. 15.40 – 16.25
ODMOR 16.25 - 16.45
4. 16.45 – 17.30
5. 17.35 – 18.20
6. 18.25 – 19.10
 
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
IZVANUČIONIČKA NASTAVA – 6.b i 6.c razreda
Autor: Mila Ozretić, 11. 10. 2016.

Posjet Muzeju hrvatskih arheoloških spomenika Split

          Učenici 6.b i 6.c razreda posjetili su Muzej hrvatskih arheoloških spomenika u Splitu 20. rujna 2016. u pratnji svojih razrednica.  Posjet je organiziran kao izvanučionička nastava u okviru nastave Hrvatskoga jezika, vezano uz nastavnu jedinicu Početci hrvatske pismenosti.


         Kroz muzej su nas provele muzejske pedagoginje gđa Lada i  Ivana. U muzeju smo vidjeli i saznali mnogo o hrvatskim spomenicima i o početcima hrvatske pismenosti. Prvo smo poslušali priču o skulpturi Povijest Hrvata Ivana Meštrovića. Vidjeli smo Trpimirov natpis, koji je nastao 825. god. i Branimirov natpis iz 888. godine. Središnji motiv našeg posjeta muzeju bila ja Baščanska ploča (replika), prvi cjeloviti spomenik hrvatske pismenosti pisan u 13 redaka prijelaznom glagoljicom (od oble k uglatoj) na hrvatskom jeziku. Baščanska ploča je uklesana u kamen debljine 8 cm, visok 99 cm, a širok 197 cm. Saznali smo da je Baščanska ploča darovnica kojom kralj Zvonimir benediktincima daruje zemljište za gradnju crkve sv. Lucije. Nastala je oko 1100. godine. Pronađena je u crkvi sv. Lucije u Jurandvoru pored Baške na otoku Krku. Pronašao ju je Ivan Kukuljević Sakcinski u 19. st., bila je dijelom ogradne pregrade. Napisali su je opati Držiha i Dobrovit. Baščanska ploča potvrđuje da je kvarnersko područje bilo u granicama Zvonimirovre Hrvatske, da su Hrvati kršćani i katolici te da su govorili i pisali svojim jezikom i svojim pismom. Naziv „dragi kamen“ dao joj je Stjepan Ivšić, istaknuti hrvatski jezikoslovac. Danas se čuva u Hrvatskoj akademiji znanosti i umjetnosti u Zagrebu.  

         U muzeju smo vidjeli i dva ciborija,  dva sarkofaga, plutej oltarne  pregrade iz Koljana kod Vrlike te neke ukrasne predmete izrađene od zlata.  Bili smo i u dvorani  u kojoj  smo pogledali nacrte  crkava iz prošlosti. Saznali smo da su u srednjem vijeku stari spomenici bili ukrašeni motivima  ptica poput sove, orla i pauna jer su ih smatrali vladarima nebeskog svoda. Paun se smatrao rajskom pticom  jer se crkvu prikazivalo kao raj, a svako oko na paunovom repu je značilo da je crkva svevidjelica. Saznali smo i to da su u srednjem vijeku neki spomenici bili oslikavani bojom kako bi bili zanimljiviji građanima i vladarima. Slike na ciboriju su služile kako bi se tijekom mise nepismenim osobama prenijela poruka mise.

         Posjet muzeju nam se jako svidio i drago nam je što smo izvanučioničku nastavu imali u muzeju. Svidjelo nam se to što smo mogli vidjeti i čuti mnogo o našoj prošlosti, načinu života, nastanku i razvoju pismenosti.

                                                                            Mia Miljuš i Roko Režić, 6.b





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju