preskoči na sadržaj

Osnovna škola Split 3

Login
Školska marenda
Priloženi dokumenti:
jelovnik 26022024 29032024.pdf

2.a/b produženi boravak

Otkrivamo svijet likovnih umjetnika (slikamo kao Paul Klee, letter art)

Maškare

Pano 1.e

 

 

Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.

Sigurni internet

 

CI Splitsko-dalmatinske županije

Popis udžbenika
Projekti

Školski list

 

broj 14broj 13broj 12broj 11broj 10

Zaštita djece na internetu

BROŠURA

Djeca i mediji

Dobro je znati

Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“

Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona

 

DAN ŠKOLE

Fotogalerija
Razno
 

Prijavi sadržaj na internetu za koji sumnjaš da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

ZA RODITELJE

FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2014.

Ukupno: 854199
Ovaj tjedan: 987
Danas: 38

Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.

Kalendar nastave

Kalendar šk. godine 2023./ 2024.

 
RSS Reader
Raspored zvona

JUTRO
1. 8.00 - 8.45 
2. 8.50 - 9.35 
3. 9.40 – 10.25 
ODMOR 10.25 - 10.40
4. 10.45 - 11.30
5. 11.35 - 12.20 
6. 12.25 - 13.10 
 
POSLIJE PODNE
1. 14.00 – 14.45
2. 14.50 – 15.35 
3. 15.40 – 16.25
ODMOR 16.25 - 16.45
4. 16.45 – 17.30
5. 17.35 – 18.20
6. 18.25 – 19.10
 
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
OBILJEŽAVANJE DANA HRVATSKE KNJIGE
Autor: Mila Ozretić, 2. 5. 2016.

Pametni telefoni u rukama, žamor, napetost u zraku, 40-tak djece, osmaš uz petaša, smjena A uz smjenu B, a svi s istom pažnjom očekuju početak kviza koji će ih još jednom provesti stranicama velike svjetske uspješnice „Prdoprah doktora Proktora“ Jo NesbØa...


Pametni telefoni u rukama, žamor, napetost u zraku, 40-tak djece, osmaš uz petaša, smjena A uz smjenu B, a svi s istom pažnjom očekuju početak kviza koji će ih još jednom provesti stranicama velike svjetske uspješnice „Prdoprah doktora Proktora“ Jo NesbØa....

22.travnja, Dan hrvatske knjige, ove smo godine obilježili kao dan jedne norveške knjige, ali knjiga je knjiga, a odabrali smo baš ovu veselu fantastičnu priču kao poslasticu za čitače, magnet za nove koji će to tek postati.

U projektu „Čitaj mi priču“ sudjelovali su učenici od 5. do 8. razreda. Svakodnevne aktivnosti započele su 15.travnja cjelodnevnim čitanjem moderne knjige. Na satima hrvatskog jezika učenici su toga dana čitali ulomke gore navedene knjige te ispunjavali tablice predviđanja čiji je cilj aktivno slušanje i uključivanje u nastavak projekta.

Prema pročitanim ulomcima djeca su , po osobnoj želji, izrađivala naslovnice knjige i stripove te svoje uratke izložila u atriju škole. Sve su aktivnosti ovogodišnjeg projekta „Čitaj mi priču“ bile osmišljene s ciljem popularizacije čitanja pa je, sukladno tome, i posljednja aktivnost bila pročitati roman u cijelosti te sudjelovati u kvizu.

Učenice 8.D razreda, Paola Lela, Jozica Javorčić i Barbara Bašić, osmislile su pitanja i natjecanje je moglo početi. Učionica pretijesna, ali osmijesi na licima. Pobjedniku Luki Skoki, 5.C, nastavak romana „Čarobna kupka doktora Proktora“, a svima ostalima lijepa uspomena na ovaj drugačiji nastavni dan.

REKLI SU O PROJEKTU…

Naslov knjige me iznenadio jer je neobičan te me time odmah zainteresirao za knjigu. Čitali smo dva poglavlja iz sredine knjige, nisam znala ni što je bilo prije, ni što poslije ta dva poglavlja. Slušajući riječi svojih prijatelja koji su čitali knjigu, shvatila sam da je vrlo neobična i baš zbog toga sam htjela saznati više o radnji knjige te ju i sama jednog dana pročitati. Zahvaljujući ovom kvizu, pronašla sam knjigu koja mi se jako svidjela, a to se ne događa često. Kviz je bio u obliku igrice. Nažalost, nisam bila prva, ali to mi nije bitno. Važno mi je to što sam se zabavila i nešto naučila. Kviz je bio jako dobra ideja i nadam se da bi sljedeće godine mogli organizirati nešto slično.

                                                                                                                                             Martina 6.D

 

Kviz je bio zanimljiv. Volio bih opet sudjelovati na jednom takvom kvizu. Najzanimljivije je bilo što smo mogli odgovarati preko mobitela.

                                                                                                                                             Franko 6.A

 

Knjiga mi je bila zanimljiva zbog toga sam se i prijavio. Sam kviz mi se jako dojmio. Posebno mi se svidjelo što smo mogli odgovarati preko mobitela. Bilo mi je lijepo sudjelovati, nadam se da će biti još ovakvih projekata i kvizova.

                                                                                                                                             Jure 8.B

fotogalerija





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju